13 Eylül 2012 Perşembe

bayram tatili..evdeyim..televizyon seyrederken sol elimle boynumu kasiyorum gayri ihtiyari..sonra biraz asagiya indiğimde,gogsumle koltukaltimin birlestigi yerde bir sertlik hissediyorum..dikkat kesilip iyice bakiyorum..evet orda küçük bir nohut buyuklugunde bir sertlik var..pek onemsemiyorum.. tatil bitiyor ise basliyorum..o hafta cok onemli bir toplantimiz var hazirlanilmasi gereken..bir de ustune işe basladigimizin sabahi denetim icin gelen misafirimiz supriz olmasin mi..olsun..yogun bir hafta beni bekliyor..bu tempoyu seviyorum..basarmayi seviyorum.. dilek'e gosteriyorum.."bence hemen gosterin senay hanim"diyor..dilek'in yuzu degisiyor,az biraz fark ediyorum ancak henüz hiç telasli degilim..nasil giderim,su yogunluk bitsin ondan sonra giderim..zaten check up donemim de geliyor,onu da birlikte gosteririm iste.."bence beklemeyin senay hanim" diyor ve nasil soyleyecegeni bilemez oldugunu biraz belli ederekten "anneminkine benziyor biraz senay hanim" diyor sesinin de rengi degiserek..iste hafif bir bulut galiba ilk kez o zaman geciyor gozumun onunden.. cok sevdigimiz bir profesor..isinde bir numara..bize soranlara hep onun ismini veriyoruz..once yaninda bulunan birlikte calistigi ve yetistirdigi diger doktor muayene ediyor..kitleyi anında buluyor ben gostermeden..hocaya bakiyor..sonradan anliyorum ki o bakisin bir dili var..hoca muayene ediyor bu sefer ve ona dönüp "sert ve kenarlari belirgin"diyor..masaya geciyoruz.."hocam onemli bir sey mi var " diyorum..yanit sadece "olsa da cozeriz merak etmeyin" oluyor,"hayir onemli bir sey yok" demiyor..mammografi ve meme ultrasonu istiyor.. mammografi ve ultrasonu aglayarak cektiriyorum..kotu bir ruyada gibiyim,bir yandan dualar ediyorum..sonuclar birkac saat sonra cikacak ama ultrasonuyapan doktorum kitlenin cikarilmasi gerektigini ama kotu huylu olup olmadiginin patolojide belli olacagini soyluyor..sonradan ogreniyorum ki kotu huylu oldugu zaten belliymis..isyerime aglayarak geri donuyorum..sogukkanli olmaya calisarak ve kimseye belli etmemeye calisarak denetime gelen misafirimize "biraz konusabilir miyiz" diyerek durumu anlatiyorum..o kadar destekleyici konusuyor ki.."siz burayi hic merak etmeyin,hayirli haberlerle gelin insallah" diyor..esinden oturu bu konuda cok bilgisi olan can dostumu ariyorum,"hemen geliyorum" diyor..ablamlari ariyorum,hemen geliyorlar..iki ablam,serap'im ve ben doktorla konusmaya giriyoruz..sanki baska bir yerden kendimi seyrediyor gibiyim,basim kulce gibi agirlasmis,kulaklarim ugulduyor.."kitleyi cikarmamiz lazim"diyor,"siz yetiskin ve aklibasinda birisiniz,bunu soyleyebilirim,bu kitle cok yuksek olasilikla kanserli bir kitle" diyor..agliyorum,hoca beni rahatlatmaya calisiyor..ablamlar da aglamamaya calisiyorlar ama gozyaslari akiyor goruyorum.."yarin yapalim ameliyati" diyor hoca.."yarin mi" diye sasiriyorum,cok korkuyorum,cok agliyorum..simdi dusundugumde hemen ertesi gun olmasi cok daha iyi olmus diyorum.. annem,babam,abim rizedeler..o gece abimle kuzenim istanbul'a donuyorlar..annemle babama soylenmesini istemiyorum,onlarin uzulmesine dayanamiyorum..ablamlar kuzenime soyluyorlar,o da ben istemedigim icin yolda abime soylemiyor,abim geldiginde ogreniyor,direk hastaneye geliyorlar..

2 yorum: