18 Temmuz 2016 Pazartesi

yan komşunun kızının piyano dersi aldığı ve piyano sesinin benim evde çalınırmışcasına duyulduğu rutin cumartesi sabahlarından biri.."ne-şe-li ol-ki genç ka-la-sın" melodisini duyduğumda garip bir ürperme ve burukluk hissettim..niye diye düşündüğümde anımsadım..doğumgünümdü yani 20 eylül..teşvikiye de medica adlı kliniğin bahçesindeyim..PET-CT denen tetkiki yaptırmak için bekliyorum canım ablam ve canım abimle birlikte..size bir sıvı vereceğiz,1 saat hiç konuşmadan bir odada bekleyeceksiniz,yanınızda kimse olmayacak..sonra 45 dakika süren bir tetkik yapacağız..Allahım o dakikalar nasıl geçecek zaten MR cihazında nefesim daralıyor bu kaçıncı tetkik..PET-CT ye girmek yani vücudunda başka bir yerde kanser olup olmadığına bakmak için yapılan tarama testi..ama bugün benim doğum günüm..insan doğum gününde kanser tarama testine girer mi..ağlamamak için sürekli kendini zorlamak da zormuş be kardeşim..içeri giriyorum ağlarsam ablamla abim görmesin diye..köşede bir piyano var..başına oturuyorum..nasıl ve ne zaman öğrendiğimi bilmediğim,piyanoda tek çalabildiğim şarkıyı çalıyorum.."do-do-re-mi-mi-re-do-re-mi-do"..yani çaldığım şarkı "ne-şe-li ol-ki genç ka-la-sın"..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder